Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Robertson
Grattis till bilen! Hoppas du kommer ha många långa roliga färder med den.
Boromir2k skrev: - Jag får enkelt ihop den med min iPhone 4. Inkommande samtal syns perfekt i display, spotify och mp3 fungerar perfekt genom blåtanden.
Menar du att du kan se på skärmen vad som spelas via blåtand både med iPoddelen och Spotify?

Grattis än en gång! :)
av ehaugsb
matzen10 skrev:Grattis!

Kollade ditt bildgalleri i förmiddags. Förj**la snygg i den kulören!
Har du möjligen planer på att lägga upp interiörbilder på klädsel och annat?

//Matz
Kan noen hjelpe meg å finne bildegalleriet? Det er sikkert veldig enkelt, men jeg klarer det i alle fall ikke :oops:
av mikebike
Heddy skrev:V60 går att få som AWD, i T6 AWD utförande och som D5 AWD.
Jo, men bara med invalidlåda. En manuell T5 AWD hade jag gärna köpt istället för XC60:n.
Användarvisningsbild
av Boromir2k
Robertson skrev:Grattis till bilen! Hoppas du kommer ha många långa roliga färder med den.
Boromir2k skrev: - Jag får enkelt ihop den med min iPhone 4. Inkommande samtal syns perfekt i display, spotify och mp3 fungerar perfekt genom blåtanden.
Menar du att du kan se på skärmen vad som spelas via blåtand både med iPoddelen och Spotify?

Grattis än en gång! :)
Tack.

Jag får upp hela telefonlistan i bilen samt alla inkommande samtal. Spotify ser jag inget av listan/listorna men kan hoppa fram och tillbaka och spola med reglagen i ratten och i panelen. Menade mer att ljudet fungerade perfekt med iphonen.. :)

Interiörbilder kommer snat!

Jag har beställt en ny begagnad ECU. Jag &aum[…]

Youtube-tråden

Om någon undrar hur däck tillverkas (ho[…]

Vägmätare saknas

Fast det får du inte.

Ok, tack för svar. Väldigt intressant. […]