Moderator: Moderatorer
Volvo_240_GL skrev:Har inte hunnit att kolla upp tempen på slangarna... Men i dag när min sambo åkte till jobbet det var ungefär -5 grader ute och när hon har åkt ca 2 mil då fick hon sänka värmen till häften för att det blev alldeles för varmt... Fattar inte varför det blir såTyvärr är det sällan saker självlagar sej och undersöker sej självt genom handpåläggning eller genom att man undviker dom.
Volvo_240_GL skrev:Nu så är värmen i bilen fixad... Efter att bytt värmeelement och termostat så visade det sig att vara vattenpumpen det var fel på... alltså dålig cirkulation på vattnetSkriv gärna felet med stor text. Jag vet nån som propagerar för att det händer ALDRIG och man behöver aldrig byta dessa pumpar, dom går i evighet......
*pettson* skrev::lol:Volvo_240_GL skrev:Nu så är värmen i bilen fixad... Efter att bytt värmeelement och termostat så visade det sig att vara vattenpumpen det var fel på... alltså dålig cirkulation på vattnetSkriv gärna felet med stor text. Jag vet nån som propagerar för att det händer ALDRIG och man behöver aldrig byta dessa pumpar, dom går i evighet......
Har kontaktat supporten om centerdisplayen, s&arin[…]
Utgångspunkten är att styrväxeln s[…]