Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

packningen jag saknar till handtaget kostade 7 kr på volvo, så det var ju rätt rimligt, jag hade då räknat med allt uppåt 50 kronor. får dom imorgon, har dock inte hört något från kompisen som lackar mina handtag. men antar (och hoppas) att dom är klara idag, annars är han seg som fan.
måste ju få på handtagen tills på lördag då vi ska ner till Västerås på vinterträffen som är utannonserad på garaget.org's forum.

Har som päpplet säger nya saker på G igen, högt tempo på spenderarfingrarna just nu.

en ledtråd till vad som komma härnäst är Säljesdelen här på forumet!
hade en lugn och fin dag på jobbet så med 2 timmars lunch hinner man tillochmed dona lite medans det är ljus ute.. Handtag!

Bild

Bild

Är dock ruskigt irriterad över att vänster bak är fel färgkod... men det får duga för stunden...

Imorgon är det Vinterträff i Västerås.... vi åker ner ett gäng, någon mer?
Fick en tanke när jag vaknade imorse.... Aha, en västeråstripp, ypperligt läge att få prova nya färddatorn på långkörning.... hade tänkt vänta för jag har blåa dioder på G hem som ska i mätarhuset och hade tänkt göra det samtidigt, men ivrig som man är, Gick ut och rev... fel modell...
Tänk att allt ska jävlas för mig jämt...

Nåja, det var inte så svårt att lyfta ur mätarhuset som folk tror, jag hade det i och ur på en halvtimme.
med hjälp av guiden på backspegeln kan nog ingen misslyckas.
Nu ska det jagas rätt på en färddator som passar och då kanske den kommer hem samtidigt som dioderna?

Bild på eländet:

Bild
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 46

Apersson850, du som vet det mesta, har du tips p&a[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Camber är ställbart på 240 så[…]