Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av interlinc
Tjenare

Är det någon som har hört talas om det här företaget?

Ska tydligen va ett företag som både finns i England o i USA, http://www.eurocarsdel.com/

Har sett på en bil via en bilfirma där o dom vill anlita denna firma.....men jag är tveksam.

Tar tacksam emot information om era erfarenheter o information om firman.

Ha de!
av mathiasbremmen
Hej, köpte min syster en VW Polo för 8300 euro genom dem för några veckor sedan. Bilen köptes från Hamburg, Tyskland och allt var okej med leveransen. Hon fick bilen i 4 dagar därifrån.

De erbjuder en hög standard och de är mycket tillförlitliga. Jag är inte säker på vad du vill använda dem för nu ...

Lycka till
av DDD
interlink
Jag vill tipsa dig om att kolla upp försäkringsskydd. Vilka försäkringar har firman etc....
Skriva gärna om var och till bilen ska fraktas. Detta kanske kan ge fler tips här på forumet.
Användarvisningsbild
av camaro69
Det finns en firma som jag absolut inte litar på i dessa sammanhang.

Det är INFRANORDIC i Göteborg. Deras löften om försäkringar och transporter är inte värda ett dugg.
Tog hem en bil från USA som blev lätt transportskadad. Infranordic skyllde på sin agent i USA och tvärtom. Eftersom det inte var några större summor det handlade om så gav jag upp efter flera försök. Om jag skulle ha drivit ärendet "i mål". hade jag fått lägga ner flera dagars arbete med telefonerande till USA och Göteborg.

Never again Infranordic. :-(O)

Finns ingen p3 bil med adblue, inte heller den du […]

Motorn tappar kraft och dör.

Ja ja får kanske göra det men det vore […]

Nya Volvo XC70 PHEV

EU har tullar på 100% elbilar från Kin[…]

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]