Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Racetwin2
Ja, luktar skit lång väg. Undvik för guds skull den bilen!
av volvoc70cab
De som inte vill visa reg. numret är antingen småhandlare som inte vill ha skatteverket på sig samt att det verkar ha blivit mode.
Användarvisningsbild
av henso
Fick en momentum på kvd...hoppas den är ok när jag kommer ner..Ska inte en momentum ha crom runt rutorna?

Så här står de i beskrivningen.
13770 mil, Lbrun, Metallic, Manuell, Delläder , Servicebok finns, 5 sittplatser.
Klimatanläggning, 6-växlad, Sommar & Vinterdäck, Alufälgar, ABS, Airbag x2, Sidoairbag, Passagerar airbag avstäng, Färddator, Integrerad telefon, CD-Stereo, Multiratt, Farthållare, Centrallås, Fjärrlås, Larm, Elhissar, Stolsvärme x2, Backsensorer, Regnsensor, Elspeglar, Xenonljus, Extraljus, Dimljus, Servo, Dragkrok, Insynsskydd, Lastgaller/nät, Rails, Dstc, Bränslevärmare med tidur, 2 stycken intergrerade barnkuddar bak,

Den är nerlackad.Bild
Bild
Bild
av Lövet
Nej, den årsmodellen ska inte ha krom runt rutorna på Momentum. Det kom senare (MY10?)
Användarvisningsbild
av lmgb
henso skrev:Fick en momentum på kvd...hoppas den är ok när jag kommer ner..Ska inte en momentum ha crom runt rutorna?
Nej Det är Summum.
Momentum är svart.
av markgard
Vet inte vad som avgör kromade lister runt rutorna... men det är inte alla Momentum som har det.

Edit: såg att jag var sen att svara. :-)
Användarvisningsbild
av hollan
alla summum har det från 08- momentum fick krom runt rutorna 10 tror jag är helt säker på att 11 har krom på 11 är även allt nerlackat på alla paket även bas lite oviktigt vetande men man måste fylla hjärnan med nått :D
Användarvisningsbild
av henso
Ser där ja, imponerande kunskaper igen och snabba svar, man blir lite tårögd :D
meddelande

Hur raderar jag gamla meddelande i centerdisplayen[…]

Hej! Har en S60 2008 Helt plötsligt tycker ja[…]

Du har fel. Det är som jag skrev. Googla och […]

Varvtalsmätare Volvo 240 -88

Nu är problemet löst. Varvräknaren […]