Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kör vi en lite uppdatering nu.

Axelpaddarna från Ridetech.
Bild

Kabel kit för 2st xenon extralysen.
Bild

Kommer som sagt att kicka igång detta projekt på allvar till sommaren. Nu under tiden vintern är så ska jag samla på mig så gott som allting jag behöver. :)
Har beställt lite mer saker.

Fixa bucklor utan att behöva lackera om bilen.
Bild

Tyckte att man skulle ge denna produkt en chans. Inte min på bild men liknande. Någon som har använt sig av något av detta slag? :)

Samt något annat som de kommer bild på när dom är hära :)
AudiRaacing skrev:Har beställt lite mer saker.

Fixa bucklor utan att behöva lackera om bilen.
Bild

Tyckte att man skulle ge denna produkt en chans. Inte min på bild men liknande. Någon som har använt sig av något av detta slag? :)

Samt något annat som de kommer bild på när dom är hära :)
Jag har använt en avloppsrensare för att dra ut en milt intryckt dörrspegel.

Bild

Lite såpa längs kanten, tryckte dit den och så ett bestämt ryck. Funkade förvånansvärt bra. Naturligtvis blev det inte 100% för plåten deformeras nästan alltid lite när den trycks in, men motpartens försäkringsbolag betalade bra för att jag fixade skadan själv.
Kör en mini update.
Som sagt händer inte så mycket just nu. Förutom att försöka få ihop saker att jag kan börja som planerat till sommarn. Men leveransen av bildelarna som jag har beställt drar ut på tiden men än så länge är det ju inte panik.
Men idag så var jag på bussgods och hämta ut ett paket. Detta innehöll det ;

Bild

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]