Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

har fått tag på ett par original dimljus och en hel spoiler i rätt färg. Ett dimljus var glaset trasigt på men ett sånt tror jag nog att jag kan lura av dalmans :wink:
varit till dalmans och inhandlat mer skrot som visas på bild i morgon :)

Fick en snofsigare bok än originalet till instruktionsboken på köpet
Bild
En styck bensinvärmare med bensinpump, kablar, cirkpump och tidur. Ska bli spännande och se om den fungerar sen (ifall om jag lyckas koppla in den i min bil)
Bild

Köpte även en bättre kylare och ett helt glas till dimljuset som är trasigt så nu har jag klistrat dit det och har två hela dimljus som ska på :D
Bild
Inte helt lika men det duger tills vidare.
Motorvärmare finns i den men inte tillgång till ström jämt. Jag brukar vara i skogen och jobba ganska ofta och då kommer det vara guld värt att komma till en varm bil när man är blöt av svett :) Speciellt med helskinn som inte direkt är varma saker :wink:

Nu letar jag efter ett tidur som passar i instrumentpanelen. Typ 3 tror jag dom hette som passar bredvid cigguttaget
blev tvungen provmontera
Bild

Blev rätt bra faktiskt, speciellt med en ny spoiler som inte har flagnat färg och som inte sitter fast med buntband och lim som den förra :lol:

undrar hur den skulle bli och se ut utan extraljus och med vita blinkers och lackade reflektrorer?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 75

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]