Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
fbo skrev:Va bra att ni tror på det som står på hemsidan. Perfekta kunder!
Känner ni någon som har kontrollmätt?

Högre moment kan de säkert skrämma ur den motorn på något register, men inte effekt.
Därav känner kunderna en skillnad, men det är garanterat inte de siffrorna som anges.
Men hur vet du att det INTE stämmer då? Känner DU någon som provmätt? Nä spekulationer är vad det är, vi får vänta o se vad polestar och bsr kan få ur D3:an.

Men som sagt promotech och dieselkraft verkar ju få ur lite mer än vad du tror i varje fall, gilla det eller ej.
av fbo
Jag vet för att jag känner motorn. Polestar kommer inte lanseras för Y20 D3 ÅM11.
Användarvisningsbild
av Honke
fbo skrev:Jag vet för att jag känner motorn.
ooookej :roll:
Användarvisningsbild
av Variosboy
fbo skrev:Jag vet för att jag känner motorn. Polestar kommer inte lanseras för Y20 D3 ÅM11.
Det där säger ju inte oss andra något alls!?
Jag säger inte att du inte "känner motorn", men för oss andra som inte vet vem du är och så, så är det väldigt bra med källinformation när man säger något om nåt. :wink:
av Freddi
Variosboy skrev:så är det väldigt bra med källinformation när man säger något om nåt. :wink:
Att få vettig källinformation, dokumentation eller nån sorts form av konkreta bevis för uttalanden är i stort sett fullkomligt omöjligt på det här forumet har jag lagt märke till.
av Freddi
XC90_Executive skrev:Inte så många som vill "outa" sig på ett forum kanske? :roll:

Varför då öppna k_ften öht och komma med insinueringar som aldrig går att backa upp med fakta? Det känns ju än mer kontraproduktivt? ;-)
Användarvisningsbild
av supersonic
V70 MY11 var det väl denna tråden handlar om? Kom igen nu grabbar och tjejer. :lol:
av perhall
fbo är nog bara ute efter att retas, eller har en dålig dag, eller dåligt omdöme

har man bra creds på ett forum behöver man inte källa... tycker jag.

jagrullar är nog ett av de mer städade forum jag känner till..

PH
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Är samma typ av kontakt till sidoblinkers, en[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]