Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av farmerswalk
Kan väl hålla med herr Seashell lite men samtidigt så de där fem minuterna är man väldigt nöjd och stolt... :-)-)
av JMH
Jag hämtade nya bilen i lördags. Helt underbar bil, den går så jättefint! Det var svårt att välja färg på bilen, valet föll till sist på oystergrå - nu när den är här så är jag mycket nöjd :)
Bild
Bild
av viktore
Skönt att se att inte alla som kör Sveriges vanligaste bil är slätstrukna svenssons. :D
En standardutrustad V70 med 16tumsfälgar på ballongdäck blir i mitt tycke en av de fulare kombibilarna på marknaden, medan R-design förvandlar den till en av de snyggare.
Användarvisningsbild
av opA
DagV70 skrev:Hei. Nytt medlem. Nylig kjøpt V70 2.0 D summum 2008. Utstyr utenom: T6 bakfanger, samt dobble potter, hvite 255/20/35 på sommerfelger, subwoofer, Volvo led liser innvendig, 2010 R design grill, lakkert takboks m.m.

Link til bilen med noen bilder:

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=24192957
Har sett många V70 i mina dagar men de där va ta mig fan de snyggaste jag sett :shock: :shock: :-)-) :-)-) :-)-) :-)-)

Är det någon som vet vilken BT version […]

Går det att demontera turbon utan att monter[…]

Får gratulera!! Vad hade du för milta[…]

Gissar att det är en slags "karantä[…]