- tor 23 dec 2010, 06:58
F*n vad arg och lessen jag blir!!!
Igår snurrade min dotter med sin bil på väg ner till Falkenberg. Snömodd, bilen började vandra och krocken var ett faktum...
Där detta hände vad det en 2-1 fil... olyckan hände där det var enfiligt...
Det som gör mej vansinnig är att bakomvarande bilar INTE stannade!!!!!!!
Flertalet bromsade in.... satt på varningsblinkers och körde förbi!!!!!
Ingen stannade för att se hur det hade gått för den som satt i bilen... trots att dom legat bakom och sett olyckan!
Efter en stund kom tack och lov en av hennes klasskamrater som stannade och hjälpte till. Då hade hon fått larma, ställa ut varningstriangel och gått in i chock..
Är det så jävla svårt att bromsa in och hjälpa till??!!!
För mej är det en SJÄLVKLARHET att stanna om nåt sånt händer... föraren kan ju vara skadad!!
Var bara tvungen att ventilera lite.....
Nu är dottern "ok".... totalt mörbultad, fortfarande lite chockad...men jag är bara glad att hon klarade sig
Bilen är inte värd att laga så den skickar vi i delar..
Igår snurrade min dotter med sin bil på väg ner till Falkenberg. Snömodd, bilen började vandra och krocken var ett faktum...
Där detta hände vad det en 2-1 fil... olyckan hände där det var enfiligt...
Det som gör mej vansinnig är att bakomvarande bilar INTE stannade!!!!!!!
Flertalet bromsade in.... satt på varningsblinkers och körde förbi!!!!!
Ingen stannade för att se hur det hade gått för den som satt i bilen... trots att dom legat bakom och sett olyckan!
Efter en stund kom tack och lov en av hennes klasskamrater som stannade och hjälpte till. Då hade hon fått larma, ställa ut varningstriangel och gått in i chock..
Är det så jävla svårt att bromsa in och hjälpa till??!!!
För mej är det en SJÄLVKLARHET att stanna om nåt sånt händer... föraren kan ju vara skadad!!
Var bara tvungen att ventilera lite.....
Nu är dottern "ok".... totalt mörbultad, fortfarande lite chockad...men jag är bara glad att hon klarade sig
Bilen är inte värd att laga så den skickar vi i delar..
Allt går... utom små barn och tennsoldater