Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag har förövrigt konstaterat att jag måste byta förarstol i den. Inte nog med att värmen och svankstödet är trasigt så har skumgummit i ryggstödet kollapsat på högersidan så stålramen är framme mot ryggen+att hela ryggstödet är snett då. Ryggsmärtor efter 20 mil i den idag på julhandel, jotack :roll:

Någon som har en blå förarstol år 88 och senare i skapligt skick i närheten?
fick en elektrisk rövgrillardyna i julklapp så nu slipper jag frysa arslet av mig i bilen :D Och 3st riktiga stabiliseringsstag på nu ska väl extraljusen kanske komma dit bara det blir något mildare ute, står en 16 ventilare ivägen inne i garaget och myser :lol:
ja det är lite surt att dom inte lyser men det är så kallt att jag orkar inte kolla varför heller. Klämde på jordkabeln igen men det hjälpte inte
Jag skulle kunna kalla den för snöslungan så nej dom ska inte sitta längre ner :wink: Jag upptäckte att det är säkringen som går hela tiden så någonstans har jag kortslutning :roll:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]