Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Har monterat xenonet i tisdags, men inte tagit några bilder :roll: Kan säga att det lyser mycket bättre, nu har man ju användning för ordinarie helljuset också :wink: Det är klart vitare ljus än mina extraljus med blått glas som jag faktiskt tycker har ett behagligare ljus då det är lite åt det blåa hållet, kanske motsvarar 6000K? :)

Mätarställningen har klivit över 200000km stecket
Bild

Här ser vi dioderna i regskyltbelysningen
Bild

/Kalle
Tar åt mig att svara där. Det är 2st W5W socklar med Ticken-special-ab dioder 8) Nej skämt å sido. 5st SMD lödda i en sockel.
Har ett gäng hemma, så om intresse finns är det bara säga till..

/Ticken
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Då har man lagt en beställning på skruvat :wink: Dock en del beställningsvaror så det kanske dröjer med leverans.

/Kalle :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Japp, i originalhållarna, plug´n play :)

Idag fick jag användning av min nyinköpta felkodsläsare, efter lite krångel med programvaran fungerar det nu bra, förutom att batteriet i laptopen tog slut :roll:

Motorlampan tändes efter ca 1 mils körning idag, felkoden:
Bild

Usch luftpumpen är inte att leka med

Har inte kommit tillbaka sen jag raderade den. :)

Fanns en massa andra roliga finesser också
Bild
Samt man kan kolla lambdasonden, kylvattentemp, hastighet mm.mm Har som sagt inte hunnit prova så mycket då batteriet tog slut.

Helt klart värt ca 400kr

/Kalle
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Skulle hämta ut mitt paket från skruvat idag, men det hade inte anlänt till ombudet idag (hade fått sms avi)..

Nu har man i princp köpt X70 handtag 8)

/Kalle
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 91

Nu så har min höger stora lykta givit[…]

Det uppstod ett litet spökfenomen när vi[…]

Carplay trådlöst?