Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av aka04djo
Hrm, djupt orättvist. Vi beställde T3 momentum v. 45 (på söndagen iofs) så det kanske är v. 46. Vår handlare säger att det är v. 2 som gäller. Sjukt sugen på att försöka se lev-status, värdelöst att den tjänsten är nere...
av Tobbev
Jag är volvoanställd så jag kan se min bils status på volvobil.se

Märkligt att man inte kan lösa så att andra kan se var deras bilar befinner sig i processen. Hade faktiskt ingen aning om att icke-volvoanställda inte kunde det.
av aka04djo
Vi har köpt som volvoanställd också, men via en annan handlare men på samma villkor. Tyvärr kan man då inte se via Volvo-bil. Väldigt märkligt som sagt.
av v60
Bara för att göra livet lite mer orättvist så vill jag bara informera om att bilen kommer hämtas ut idag. :lol:
av Tobbev
v60 skrev:Bara för att göra livet lite mer orättvist så vill jag bara informera om att bilen kommer hämtas ut idag. :lol:
:-)-)
av KenZoo
nåååå,,,??? hur är T3 motorn.....

känns det som att man borde ha valt större? eller är den great helt enkelt?
har den skön turbo kick?
av aka04djo
Vi får vår sannolikt till v. 1. Kommer till handlare 30/12. Ska imorgon dit och fjäska så de sätter på vår dragkrok det första de gör...
Också grymt sugen på att veta hur T3 känns
av KenZoo
aka04djo skrev:Vi får vår sannolikt till v. 1. Kommer till handlare 30/12. Ska imorgon dit och fjäska så de sätter på vår dragkrok det första de gör...

provkörde du inte en innan du valde T3 ??
av Tobbev
Jag har inte provkört den. Jag har dock frågat runt lite och den allmänna åsikten är "det är ju ingen racer, men den gör sitt jobb". Det räcker för den bilen jag behöver just nu.
av aka04djo
KenZoo skrev:
aka04djo skrev:Vi får vår sannolikt till v. 1. Kommer till handlare 30/12. Ska imorgon dit och fjäska så de sätter på vår dragkrok det första de gör...

provkörde du inte en innan du valde T3 ??

den fanns inte för provkörning då. orkade inte vänta. hade ju samma antal hästkrafter på min A4, med 40 Nm sämre vrid. och den tyckte jag ändå var helt okey...

sambons Ford focus är ju inte så rask heller i jämförelse, så jag tror det blir bra...
Trasig Renault Scenic

Och, Renaulten går bra. […]

Volvo 740-87 problem vid start B230e

Hej helt ny här och stött på probl[…]

Att fixa det på ett par timmar känns v&[…]

Hej! Har en hastighetsmätare som lägger […]