Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Vad är ditt problem? Du fattar uppenbarligen inte hur priset ska utläsas och vad det betyder. Inte heller har du förstått att det inte har någon betydelse för budgivningen.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
andreas_lofgren skrev:B20: JA, din bil skulle sannolikt beskrivas så där av KVD också efter 3 år. För din bil har repor, skav, skrap och smuts på golvet garanterat.
Nope, jag är ultra-pedant. Förra tjänstebilen jag återlämnade hade inga av dessa skador.

De bilar jag sett på KVD skulle jag inte velat åka i......
av Novis01
rosenlorden skrev:...Ni som bor i Malmö (Novis01 t.ex) ...
NEJ jag bor INTE i Malmö, förolämpa mig inte 8)
rosenlorden skrev:Haha sorry :lol:
Godtaget. God Jul och lycka till med bilaffärerna
Senast redigerad av 1 Novis01, redigerad totalt 0 gånger.
hesen skrev:Hej!

Tycker det inte är något som inte stämmer med den bilen och dess ägare!

Om jag va dig så skulle jag titta på denna bilen istället!
http://www.blocket.se/halland/Volvo_V70 ... =23_16&w=2

Ha de bra
//Henke
Den ska enligt annonsen vara en Momentum men det är en "pimpad" Kinetic. Dom har lagt till bl.a skinnklädsel och listerna intriört.
/Mats
av Lövet
VolvoB20 skrev:
andreas_lofgren skrev:B20: JA, din bil skulle sannolikt beskrivas så där av KVD också efter 3 år. För din bil har repor, skav, skrap och smuts på golvet garanterat.
Nope, jag är ultra-pedant. Förra tjänstebilen jag återlämnade hade inga av dessa skador.

Så länge du inte kört med bilen inslagen i plast så kommer den ha stenskott och repor efter 3 år. Att påstå något annat är inte trovärdigt.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
andreas_lofgren skrev:
VolvoB20 skrev:

Så länge du inte kört med bilen inslagen i plast så kommer den ha stenskott och repor efter 3 år. Att påstå något annat är inte trovärdigt.
Jopp, men jag har tittat närmare på flera av deras bilar och jag kvarstår vid att tycka att de bilarna är grymt sunkiga och jag skulle inte vilja åka i dem.

Vafan gör folk inne i bilarna ???? Lastar hårda saker utan att surra dem så inredningen ser ut som skit med alla skav ock hål, låter barn hoppa i stolarna med skitiga stövlar, glass och ketchup ?:-/ Röker in inredningen ordenligt.

Och utsidan, ligger man alltid på essingenleden som är grusad med bergkross 0.5 meter en lastbil utan stänkskydd.

Det är ju skillnad på slitage och slitage.....
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Plötsligt ändras inte displayen på[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]