Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

MrSimson skrev:Man får gratulera! :D Nu när det är vinter o allt! Kan det blir bättre? :P Ut o åk med dig! (D)
tackar :) ,det enda som skulle vara bättre är att det skulle gå att tanka på den lokala bensinstationen. :) så får ta körningen imorgon :)
päpplet skrev:då väntar vi bara på första plåtskadan eller dikeskörningen, första vintern brukar ta hårt på bilen :wink:
haha :D än så länge har jag lyckats hålla mig på vägen ;) har räknat ut att bilen drar ca 1,2 L/milen blandad körning :)
har glömt ta några vinterbilder på bilen så det får jag bättra mig på :D
päpplet skrev:då väntar vi bara på första plåtskadan eller dikeskörningen, första vintern brukar ta hårt på bilen :wink:
Det västa jag gjorde första/förra vintern var att backa in på grannens uppfart och fasnade på en snödriva så att det där med att få plåtskador eller köra i diken gäller nog bara vissa.
T. ex min andra bror som vi vet om har varit ner tre gånger i diket och min första bror har varit i diket en gång och det var inte hans fel (det var plogat utanför vägbanan och han fick möte)
SA4AQS skrev: Det västa jag gjorde första/förra vintern var att backa in på grannens uppfart och fasnade på en snödriva så att det där med att få plåtskador eller köra i diken gäller nog bara vissa.
T. ex min andra bror som vi vet om har varit ner tre gånger i diket och min första bror har varit i diket en gång och det var inte hans fel (det var plogat utanför vägbanan och han fick möte)
De flesta som åker 740 på vintern brukar åka av vägen, en 740 utan vikt i skuffen brukar inte gå att åka med alls utan att sladda :lol:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 28
740 som krånglar

Finns inga luftläckor Avgassystem är t&a[…]

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]