Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
petkas skrev:Brutto 581 087 netto 524 000
ca.10% rakt av, var det allt du fick på en full laddad bil.?
Eller fick du ett bra inbytespris på toppen ?
av XC60AWD
Steff 99 skrev:

precis vad jag tänkte! men allt är sitt pris, även en förhandling!
Användarvisningsbild
av petkas
Steff 99 skrev:
fick ett bra pris på inbytes bilen också,faktist mycket mer än jag hade räknad med.
av Amli
petkas skrev:beställde four-c i efterhand,tyckte själv också att det var smartare val än panoramalucka,så här ser det ut på "pappret".

-Volvo xc60 D3 AWD summum
-Automat AWTF-80awd
-Savile grå met.492
-Four-c
-Herrgårdsvagnspkt 2 XC60
-Teknik-pkt med RTI premium sound multimedia 7 XC60
-Driver support pkt Xc60
-Park.hjälp fram/bak
-Park. assist camera
-Nyckelav.kr-kudde
-Hastighetsberoende servo
-Glasögonhållare förar sida
-Fjärrkontr. för multimedia
-Elman.passgerarstol
-Volvo on call/fjärrstyrd p-värm.
-Side Scuff Plates, tröskeldekor
-(hasplåt)Skidplate, bakre stötfångare
-(hasplåt)Bumper bar, främre stötfångare
-Nätficka lastutrymme vänster
-Nätficka lastutrymme höger
-Skyddsgaller stål
-stänkskydd fram/bak
-Golvmattor textil sport
-Gplvmattor textil(vanliga)
-Instegslist, aluminium, fram/bak
-Lastrumsmatta textil vänd/vikbar
-Delbart drag,med skiplates
-Nokian NODA 235/60R 18 hakka 7 suv
-Full tank vid leverans

PRIS:524 000 NETTO ;-//
Det såg riktig bra ut :-)-) . Grattis till din nya bil. Nu återstår bara den jobbiga väntan innan leverans ;-//
Användarvisningsbild
av petkas
det där med väntan är inget problem.jag har ju min v70 att ratta med så länge,fick t.o.m prata med säljaren när jag såg att leveransen hade tidigarelagts till -110314,frågade honom om han kunde fixa så att leveransen sker först i mitten av april nångång,och som vanligt så skulle han "fixa det",och den fjärde januari drar man till egypten o kommer tillbaks först i slutet av januari,så sköööööönt :wink:
Användarvisningsbild
av petkas
Brainy skrev:Grattis! Det rycker i beställanerven här hemma med och min tänkta bil ligger inte långt ifrån den du beställt.
Igår hade frun fått fått kämpa flera minuter för att få i backen på 9-5an, så nu har jag snart henne med mig också :lol:
det är bara att släpa henne till närmsta volvo återförsäljare o låta henne provsitta ev.köra en xc60 så är hon sålt inom 10 sekunder,sen är det bara att lämna in en beställning,nu är det bästa tiden att köpa en bil. :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Senast jag gjorde det så hängde hon ut genom sidorutan redan efter ett par hundra meter... Var dock en inbytesbil och det visade sig att den tidigare ägaren haft djur i den -> Allergi.

Men, jag ska ändå dit och köpa takräcke imorgon så då tänkte jag försöka lura med henne också :)

Jaså? Tänker du på bättre priser eller kortare leveranstider?
Användarvisningsbild
av petkas
Brainy skrev:Senast jag gjorde det så hängde hon ut genom sidorutan redan efter ett par hundra meter... Var dock en inbytesbil och det visade sig att den tidigare ägaren haft djur i den -> Allergi.

Men, jag ska ändå dit och köpa takräcke imorgon så då tänkte jag försöka lura med henne också :)

Jaså? Tänker du på bättre priser eller kortare leveranstider?
Priserna,nu kan du ganska lätt få 8% av en xc60,och om du är bra att förhandla så är inte 10% omöjligt heller,men just vad det gäller xc60 så är efterfrågan så stor att dom inte så rabaterade som andra volvon.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Inget hört om det tidigare. Börja med Vo[…]

Blond läder eller ej

Nu rätt många år senare kan man t[…]

Volvo 760 mätarhus

Förmodligen reostaten. På 740 är d[…]