Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
gun_shot skrev:jag hade nog mera tänkt på att styra ratten på subben framifrån på nått vis .lite lurigt men allt går om man bara vill :lol:
Jo klart det går, vi väntar med spänning på hur du löser/gör det :)

/L
Användarvisningsbild
av gun_shot
hej igen
nu har jag satt i subben och det är lite mer muller i bilen nu.
men det var inte det jag var ute efter :???: så tokigt det kan bli :lol: ..tror jag hör dåligt.
o jag behöver inte ändra nått på subben det är bara att ha den på fullt annars hörs den inte. :wink:
jag tycker ändå det är diskanterna som gjorde det
av dkz
Sitter i liknande tankar.
Har HU650 + eget monterat PA300 steg i bilen. Skulle det gå att sätta in en center och sedan "tjuvkoppla" den ifrån vf+ & hf- direkt ifrån HU650?

Om ovan fungerar, vilket högtalarelement ska jag köpa?
Tänkte slå liv i en gammal tråd. Jo, nu har jag fått en "hang-up" på att få bättre ljud i min HU603 eller rättare sagt installera sånt som inte fanns där från början(och kanske på sikt uppgradera ytterligare). Det finns en fördragen kabel till centerhögtalaren men ingen högtalare, frågan lyder: skulle jag kunna köpa en högtalare till centern och koppla in den med den fördragna kablen och få ljud i den? Om jag förstått det rätt efter att ha skummat igenom forumet så får man inte det "riktiga" centerljudet, men om jag inte bryr mig om det då utan bara vill ha fler högtalare till att börja med?
Vilken packbox ?

Tack så mycket för svaret. Glömde […]

Tror det kan vara svårt att komma åt a[…]

Rost vid gångjärn baklucka V60 2021

eftersom det är vitt så lägg lite […]

Slang ifrån luftfilterburk

Har en V70 D4 2014 hittade en en lös slang so[…]