- ons 15 dec 2010, 22:09
Nu är det som så att när jag skulle starta bilen för någon timme sen så var den lite seg....som att batteriet inte ville riktigt. Den användes senast igår då var det inga tecken på att den var seg.
Eftersom jag har en pendlarbil så går Volvon bara i stan med andra ord, kortare körning och flera starter. förstår själv att det tar på batteriet + att det är minusgrader att det tar på batteriet.
Det sitter ett original volvo batteri i bilen nu så vet jag inte om det är batteriet som sitter där är sen bilen var ny!
Ska batteriet bytas för säkerhets skull?
Ska det bytas till ett annat batteri från volvo? eller finns det andra som är bra/bättre?
Vad kostar ett batteri till min bil hos volvo (ca pris )
//Janne
Eftersom jag har en pendlarbil så går Volvon bara i stan med andra ord, kortare körning och flera starter. förstår själv att det tar på batteriet + att det är minusgrader att det tar på batteriet.
Det sitter ett original volvo batteri i bilen nu så vet jag inte om det är batteriet som sitter där är sen bilen var ny!
Ska batteriet bytas för säkerhets skull?
Ska det bytas till ett annat batteri från volvo? eller finns det andra som är bra/bättre?
Vad kostar ett batteri till min bil hos volvo (ca pris )
//Janne
- By Lövet