Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

en meter snövall :lol: var bara den yttersta rutan för bak/bromsljus som gick men jag ska in på ombes för handbromsen och dom kommer säkert klaga på baklampan då med, får tejpa då alla bitar satt kvar i snön :roll:
Handbromsvajerbyte pågår för fulla muggar men hälften av tiden har jag ägnat till att skotta ut all snö som tinat av bilen. Ligger säkert 50kg snö i en driva ute som kommer från underredet :???:

Bilder kommer när jag blir klar och det måste bli ikväll, i morgon har jag körförbud :x
Så såg den ut när den kom in i garaget
Bild

trasigt baklyse
Bild

Inte så undra på att det skrapade lite i hjulhusen, dåligt med frigång för däcken :lol:
Bild

fram var det lite bättre
Bild

Ny handbromsvajer installerad :P
Bild
Vart tvungen svetsa på lite material på bygeln som var lite sönderrostad (varför skickar dom inte med en ny för :roll: )

Hittade en lapp på bakaxeln som min dragracebyggande kompis är väldigt intresserad av :lol:
Bild

Bild

Bensinvärmarens tidur sitter ju i mittkonsollen och kablarna gick ju såklart vidare utan skarv så det blev lite bökigt
Bild

Baklampa limmad
Bild

Lite plåtskador vänster bakskärm som var när jag köpte den, ett veck börjar under tanklocket och går fram till där skärmkanten är knölig
Bild

Lite plåtskador jag är skyldig till :oops:
Bild
Upptäckte idag att tröskellådan är duktigt ihopklämd och att bakdörren är lite bulig efter en kontakt med bland annat en större isklump

Satte ihop handbromsen och justerade och insåg att den börjat kärva på högerhjulet så det var bara att plocka isär och smörja. Jag tror då det blev bättre

I morgon måste den in på ombes för då har jag körförbud :mrgreen:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18

Det jag har noterat är att gammal rutin och […]

Uppdatera mjukvaran

T.ex uppdatera om man vill behålla e-call […]

Vad är det du skall göra, ta en motor fr[…]