Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

i brist på något att göra så satte jag mig och läste igenom din tråd, det var mkt mer saker som hänt än jag trodde :shock: förstår inte hur folk inte kan låta din bil vara ifred! jag skulle inte orka hålla ut så som du gjort. MVH
köp kameraövervakningsskyltar och sätt upp runt parkeringen. Det kan ju inte vara olagligt och kanske avskräcker (eller om du ser någon maskerad person vet du ju vem du ska jaga med slagträt :lol: )
Yes dax för en liten upp då. Var i går å tvättade bilen å vaxat den. Glad som var han man åka typ 300 m ute sen kom en saltbil å öste ut mera salt på min bil en vad som kom på marken. Var bara att ta första sväng tillbaka till tvätthallen å göra om :-(O) :cry:

Det som e possessivt då e att jag har fixat min reva med med medlet som jag visade i mitt förra inlägg. Funkade över förväntan men tanken finns kvar att skiten ändå finns :cry:

Bild
Före

Bild
Efter

Bild
Syns fortfarande men mycket bättre än innan. MEN det VAR mycket bättre före det fanns överhuvudtaget.

Bild
En rolig bild på vatten.

Tomten kommer snart till bilen uppdatering om det kommer närmare julen.
:D Jao det skulle vara något^^. Det jag nu märkt e att bilen värkar vilja rosta EXTREMT mycket nu har kommit rost på ställen som det inte fanns förut itererande som ****. Å där man fixat å allt var dte perfekt även när snön kom sen när saltbilen kom då tog det bara 2 dagar sen så var det genomrostat allt man lagat skit kul det visar ju bara va sjukt det är med salt. Tror bilbolagen har en deal med vägverket. Dra ner lite extra frätande plåtämnen så får ni 3% av en nyköpt bil elelr något! :roll: :shock: :shock: :shock:
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 135

Hej! Tänkte lägga ut en intressekoll p&a[…]

B30a i en 740?

Fast den såldes väl aldrig här? De[…]

Automatlådan fast i "P"

Kolla kontakten på bromspedalen.