Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej skulle kolla felkoderna i dag. Pga att abs`n har lagt av och motorn tjyver sig ibland vill inte varva över 4000rpm. Men kabeln till diagnosen som man stoppar i hålen var av ända inne vid dosan. Nu är min fråga om det går att byta den på något sätt? Detta är den nyaste Volvon jag någonsin ägt så jag hoppas på lite hjälp från er som kan något om dom "nyare" bilarna. Har inte detta på min Amazon combi från 67. Tack på förhand.
av *pettson*
KaptenMagnus skrev:Hej skulle kolla felkoderna i dag. Pga att abs`n har lagt av och motorn tjyver sig ibland vill inte varva över 4000rpm. Men kabeln till diagnosen som man stoppar i hålen var av ända inne vid dosan. Nu är min fråga om det går att byta den på något sätt? Detta är den nyaste Volvon jag någonsin ägt så jag hoppas på lite hjälp från er som kan något om dom "nyare" bilarna. Har inte detta på min Amazon combi från 67. Tack på förhand.
passera en skrot och inhandla en sån dosa från 850 upp till 95. Det är bara två kontakter i botten samt en lös kabel för att ta loss den.
Imma i strålkastarna

Det är fullt normalt med kondens enligt Volvo[…]

VIDA Mjukvara

Hej vänner! Kan man - utan legitim kopia av V[…]

Styrleder till V70 T5 år 2000.

Kolla i tex. aeromotors.se och se om du hi[…]

Kom ihåg att bläsa utt EGR-köleren[…]