Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

update! :)

Har hänt mindre än vanligt då pga av de kalla vädret. Har OTROLIGT dålig blodcirk i fingrarna vilket gör att jag inte kan meka. Knappt med handskar.

Men har funnit lite saker att köpa ( för där är jag on fire :D ) så det är vad denna update is alla abawt.

Börjar med de sista mekbilderna jag tog;

Utjämnade lite ytor på hatthyllan
Bild

Dämpning, lite helhetsbilder nu.. NOTERA ROSTSKYDDET ( :twisted: :D )
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Kom ut och pillade när stereon skull in och möttes av denna skönhet

ISO kontakt, skandal, frågetecken (?)
Bild

picasso.. Fattar nada alltså..
Bild

Stereon Väl på plats <3 !!
Bild

-
-
-
-
-

Sen har jag hittar lite godis till ljudbygget. Detta kommer troligtvis inte att installeras i vinter.. Däremot så kommer ALLT köpas in och förberedas, allt för att hålla mina kära läsare underhållna ( tänker främst på jagrullar.se forumet )

Iaf.

Bilderna antar jag att ni vill ha

speclista:
*1st SPL Dynamics 1500d - Monoblock
*1st SPL Dynamics 150.4 - 4-kanaligt
*~ 100m 2x2.1 Hollywood Högtalar kabel
* Några dist block
* Några Säkringshållare
* Lite kontaker och div. saker :)
* 1par SPL TD-502

pic's

Tillfälligt eller långvarigt bak koaxar inhandlade.. SPL TD-502 :)
Bild

Bild

Bild

The whole paketet.
Bild

Innehållet
Bild

Spl stegen med LN kablarna :)
Bild

Bild

ESS-PEE-ELL
Bild

Lite Hollywood kabel ;)
Bild

-
-
-
-
-

Kan nu kryssa för lite saker på sida 1 på planeringssidan, men det finns fortfarande lite saker kvar att inhandla.. Far frågade precis om vad jag ville ha i julklapp och innan han fick säga klart mejlade jag över skyllermarks listan jag skrivit ;) så får se vad man får då :)

Kommentera massor nu, dåligt med det.. Fan fler när man inte skriver än när man skrivit!

/stagesix
Senast redigerad av 3 stagesix, redigerad totalt 0 gång.
Dålig blodcirkulation e obra, men bra att du får hem lite GODIS :) Ljud är trevligt, ska bli kul och se om jag kan få till någe med min nästa kärra :)
cybermunk skrev:Dålig blodcirkulation e obra, men bra att du får hem lite GODIS :) Ljud är trevligt, ska bli kul och se om jag kan få till någe med min nästa kärra :)
Nä jag vet.. Jobbigt som foan.. GODIS ÄR GOTT ! :D GÅr inte att få för mycket heller :D
Shame on me men har varit för självupptagen för att kika in din bil.. Skall ta o göra det nu. :D Säger lite emot mig själv att inte kommentera etc.. Måste ju göra lite likadant själv kanske :)
Fellow skrev:Ser riktigt bra ut=) Längtar till min ekonomi och nacke tillåter bygge igen:/
SMS-lån är kanske en idé... NOT :D Kämpa på bara.. Jobba 24/7 i ett halv år och sen taru lite ledigt... Om de ändå fungerade föresten :/... Dock har väl jag gjort i stort sett det i o m sjukskrivningen :D
Nightmare89 skrev::D :D Fan va nice xd^^ Känns dock att det saknas bilder för mig ?
18pics ska det vara

Tackar er speciellt för alla kommentarer och absolut alla andra för de ni skriver

ska försöka köra en foto session på bilarna idag eller i veckan :)

/stagesix.
Stagesix, blodcirkulation i fingrarna eller inte (tråkigt btw), men det händer ju grejer ändå =D Dämpningen ser riktigt seriös ut, ska bli riktigt kul att höra ett utlåtande när allt är klart och jungfru-turen körs! Stereo´n gillas :-)-) som sagt, hade likadan, lirade klockrent! Roligt att följa utvecklingen, fortsätt i samma anda med bilder i uppdateringarna.

Keep the good work up! :-@
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 30
Tysta sommardäck V90

Kör en V90 laddhybrid med 255/45R19 Bridgesto[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Intressant, det är väl där halva[…]