Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det är alla gånger inte fälgas avsedda för din bil.
nej ingen turbo (170hk)
killen som gjorde vid det sa att plåtfälgarna har så små marginaler så att ibland går det inte ens att balansera dom
(han snackade kanske bara massa skit,va fan vet jag...lätt o driva med en som inte har så bra koll på just fälgar/däck)
han slipade bort ca 3-4mm rost på bromsoket och ungefär lika mycket på svetsfogen inne i plåtfälgen
fälgen är en 6.5jx15x43 och den ska passa,
det är bara vänster fram som bråkade, dom andra 3 är det inga problem med och alla fälgarna ser lika dana ut med samma beteckning
nimbuz skrev:nej ingen turbo (170hk)
killen som gjorde vid det sa att plåtfälgarna har så små marginaler så att ibland går det inte ens att balansera dom
(han snackade kanske bara massa skit,va fan vet jag...lätt o driva med en som inte har så bra koll på just fälgar/däck)
han slipade bort ca 3-4mm rost på bromsoket och ungefär lika mycket på svetsfogen inne i plåtfälgen
fälgen är en 6.5jx15x43 och den ska passa,
det är bara vänster fram som bråkade, dom andra 3 är det inga problem med och alla fälgarna ser lika dana ut med samma beteckning
Luktar skitsnack låg väg från säljaren måste jag säga...
Två olika bränslefilter till v50?

I VIDA så finns det två olika part num[…]

Menar du temperaturen i kupén? Det är […]

Läste på Facebook att erbjudandet skull[…]

Abs ring bak V50 AWD

AK24.se. hela drivaxel för 1469 kr