Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

TJOHEJ ALLIHOPA!!111111

Satan du, det är ju mer comments när man är borta än när man uppdaterat :O
Hur kommer det sig? ;)

Anledningen till att jag inte skrivit får jag faktiskt säga att jag inte har någon "giltig" anledning till :/
Nu när snön dragit in över landet så har det inte hänt så mycket.. Men har definitivt planer ! :)

Ska bli bättre på att jobba på bilen.. lovaR!

Det har lagts en beställning dock.. Lite slutsteg och kabel är på G ! :) Bör komma i början på nästa vecka :)

Sen i och med den så behövs ett batteri och fler dämpmattor så det lär väl dyka upp också.. Och som grädde på moset så har jag slagit till på en sladd bil.. Ford sierra -89 ;)

För ursäkta igen för dåliga updateringar, skall skärpa mig :oops: :oops: :oops:

/stagesix

ps. Tack för alla svar :roll:
cybermunk skrev:Säger som hixen man började ju fundera om du lämnat in totalt med all tystnad.
nejdå :D bara lathet.. Problemet varför jag inte kör på är för att jag under några år tidigare fått riktigt dålig blodcirk. i fingrarna.. + att jag inte har någon känsel i pekfingret vilket medför att jag lättare får köldskada på de. Så kan i stort sett inte jobba ute oavsett handskar :/

Får helt enkelt försöka låna till mig ett garage emellanåt eller jobba på ljudet så gått de går inomhus ;)

Som jag sa lite tidigare så är grejer på g :)

Får samla på mig saker som skall installeras.. Klämma kabelskor, ALLT så det är förberett! ska försöka göra så gått jag kan för att hålla er "nöjda" eller rättare sagt underhållna ;)

Tråkigt att jag endast får svar och kommentarer här, har inte fått något svar på varken gorg eller x40, just under denna tid jag var på " semester" :P :cry: :cry:

Pieace out of a kejk

/stagesix
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 30
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]