Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Erico
Har en V70 -05 där en hund tuggat på vänster juster-ratt till tempen i kupén och jag undrar om den går att byta eller måste man byta hela panelen, om den går att byta, hur får man loss den? Har provat dra den rakt ut men den sitter som berget :-(O) Äre bara att bruka mer våld eller ge upp :?:
av Tartryffel
Erico skrev:Har en V70 -05 där en hund tuggat på vänster juster-ratt till tempen i kupén och jag undrar om den går att byta eller måste man byta hela panelen, om den går att byta, hur får man loss den? Har provat dra den rakt ut men den sitter som berget :-(O) Äre bara att bruka mer våld eller ge upp :?:
Jag är nästan 100 % säker på att det inte finns lösa vred att köpa som reservdel. Torde bli svårt även på skroten eftersom de säkert hellre säljer en komplett ECC. Men är du riktigt amtibiös kanske du kan få köpt en "död" ECC av någon, det händer ju att de totalpajar och måste bytas ut.

Nu är jag inne på min andra lån[…]

Läste på Facebook att erbjudandet skul[…]

Två olika bränslefilter till v50?

I VIDA så finns det två olika part num[…]

Menar du temperaturen i kupén? Det är […]