Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvotatuterad
Har nu kört min nya vita 2,5 FT automat, high performance, tonade rutot (ej original- Spectratec 5%) Och jag är RUSKIGT nöjd! Riktigt snygg, skön att köra och ja helt underbar! Keyless funtionen är lovely och för att inte tala om BT till telefonen. Ja jag är helt enkeöt skitnöjd!
av pm922
Idag landade 2 st röda r-design på lokala volvohandeln, ilade dit för att se om det var min bil som kom, men icke. Var 2 st manuella. :cry: Vill inte vänta längre nu!
av pm922
Nu börjar det närma sig, snart byggs pärlan. Håller på att bli galen av all väntan.
Har till och med vaxat vinterfälgarna i brist på bil att pilla på.

Till råga på allt har farsan slagit till på en XC60, röd såklart med r-design, och 20" cratus. Får nästan försöka få till ett fotoläge på båda vagnarna framåt vårkanten.

Bilfirman ingår numera i det dagliga varvet för att se om någon biltransport varit där med nya vagnar.
av lobbysleeper
Härligt! dregla inte ner lacken bara, den är känslig i början! :D
Användarvisningsbild
av rdesign11
pm922 skrev:Nu har min bil kommit till återförsäljaren. Ska åka och glo i eftermiddag.
Grattis. Det är nu det jobbiga börjar. Se men inte röra :)
av anderc
Säljaren på Upplands motor ringde precis. Mån den 6 dec kl 14 hämtar jag min 2,5ft r-design V70 svart.
Beställde i början av sept.

Sweet
Andreas
av lobbysleeper
Hoppas min bil åker på samma trailer upp till sthlm, men förmodligen inte. Kul att det rör på sig för de flesta här!
Men fint folk (eller bil) kommer sent som man säger ;)
av pm922
Varit och klappat om lilla röd idag, står där och fryser och väntar på sin nya familj. Imorgon blir det en vända upp med vinterdäcken, får hitta på ett ärende om dagen fram till leverans. :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15

Hej! Ja deras universal damask var för kor[…]

Tips! Har gjort likadant på min när det[…]

840 kPa motsvarar 8,4 Bar vilket är alldeles […]

Hade varierande tomgång i min 99a 2,5t F&oum[…]