- mån 22 nov 2010, 09:39
Var inne för två veckor sen och bytte däck, då ville de passa på med en återkallning, dock inte motorn utan något kontaktbleck till airbagen i ratten
Moderator: Moderatorer
philipsguy skrev:Var inne för två veckor sen och bytte däck, då ville de passa på med en återkallning, dock inte motorn utan något kontaktbleck till airbagen i rattenDen har jag också fått var dock inget allvarligt ...
palmqvist skrev:Att airbagen fungerar som det är tänkt känns iofs rätt viktigt för mig :Dphilipsguy skrev:Var inne för två veckor sen och bytte däck, då ville de passa på med en återkallning, dock inte motorn utan något kontaktbleck till airbagen i rattenDen har jag också fått var dock inget allvarligt ...
Crumar skrev:Enl kundmottagaren var problemet att givaren indikerade fel utan att funktionen skulle påverkaspalmqvist skrev:Att airbagen fungerar som det är tänkt känns iofs rätt viktigt för mig :Dphilipsguy skrev:Var inne för två veckor sen och bytte däck, då ville de passa på med en återkallning, dock inte motorn utan något kontaktbleck till airbagen i rattenDen har jag också fått var dock inget allvarligt ...
ZizzoZ skrev:Jag ska in och eftermontera fjärrstart till dieselvärmaren 2e december. Ska kolla med dom om dom fixar det då.vad får du ge för fjärrstarten
jonts skrev:Jag köpte den med bilen för 6700. Dock var det problem med leverans pga någon anledning. Så jag fick välja mellan att eftermontera den eller vänta 4 veckor på att få bilen. Så vet tyvärr inte vad det skulle kosta om man efter beställer eller vad man ska säga. Men tycker det inte borde vara någon större skillnad i pris. Eftersom det är samma jobb osv som vid nyköp.ZizzoZ skrev:Jag ska in och eftermontera fjärrstart till dieselvärmaren 2e december. Ska kolla med dom om dom fixar det då.vad får du ge för fjärrstarten
Jag svarar på min egen fråga. Jag var […]