[quote="VolvoB20 TekVärld skulle inte valt polestar utan BSR som ger D5 520Nm/245hk vilket exakt matchar BMW 330Ds 520Nm/245Hk på pappret[/quote]
Du ska inte tro på allt som står på papper...
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Fast då hade dom fått köpa en S60 D5 först!haha.... så sant så sant..
fbo skrev:[quote="VolvoB20 TekVärld skulle inte valt polestar utan BSR som ger D5 520Nm/245hk vilket exakt matchar BMW 330Ds 520Nm/245Hk på pappretDu ska inte tro på allt som står på papper...[/quote]
Niclas skrev:Jag fick hem teknikens värld idag och inte var det något test mellan 330d och D5:an :(Det var ju trist.
supersonic skrev:Men vad konstigt, jag är helt säker på att jag såg att detta testet skulle komma. Det stod på sista sidan "I nästa nummer" i nuvarande TV. Någon som har den hemma och kan kolla? Jag tror inte jag har drömt men man vet ju aldrig ?:-/Niclas skrev:Jag fick hem teknikens värld idag och inte var det något test mellan 330d och D5:an :(Det var ju trist.
En ny mappning till BMW'n ger cirka 300-320 hk. Kör åttor kring en original 335D kan jag intyga :D.
menbj0 skrev:Visst stod det i Nr24 att man skulle testa S60 D5 Polestar om BMW 330 D i Nr25, men i Nr25 fanns ingetr av detta med.supersonic skrev:Men vad konstigt, jag är helt säker på att jag såg att detta testet skulle komma. Det stod på sista sidan "I nästa nummer" i nuvarande TV. Någon som har den hemma och kan kolla? Jag tror inte jag har drömt men man vet ju aldrig ?:-/Niclas skrev:Jag fick hem teknikens värld idag och inte var det något test mellan 330d och D5:an :(Det var ju trist.
En ny mappning till BMW'n ger cirka 300-320 hk. Kör åttor kring en original 335D kan jag intyga :D.
En kinabil som borde tagits in hit kan man ju ty[…]