nu börjar den komma i form igen (bortsett från att värmekranen jag lyckades efter mycket om och men få dit verkar läcka...)
Gjorde något åt bensinläckan en gång för alla, en avsågad bult som var slät och lite för stor för slangen plus en riktig slangklämma
Passade på att fusklaga lite samtidigt och skrapade bort lite rost och sprutade på underredsmassa. Blir seriöst sen bara jag får svetsa hålet i golvet jag lyckades pilla fram
Och så fick jag dit sprojlans nya vita blinkers, glömde tyvärr köpa lampor så jag har en orange och en vit blinkerslampa nu
en liten bild på mistluren, funderar på att lacka den svart så den inte syns så mycket
bytte "några" trasiga lampor i instrumentpanelen, fanns en i mätarhuset som var hel så jag såg varv och tempmätare

dessutom tror jag att min bensinmätare verkar vakna till liv mer och mer :D Fick i en riktig stereo nyss med som jag först inte trodde fungerade men sen jag drog ur den hemmakopplade balanskontrollen fungerar stereon. Innan startade den inte ens
hur dyrt och jobbigt är det att byta värmeslingan i förarstolen? Jag överlever inte utan skinkgrill på vintern :lol: