gun_shot skrev:hej. nu har jag talat med volvo och dom påstår att jag måste uppdatera mjukvaran i bilen. så nu ska den in, den 15/6 för uppdatering så det är väl bara att vänta igen då :(
mm tydligen han som jag talade med va helt säker på sin sak han talade med en arbetskamrat om de , å det skulle va så,när mjukvarubiten kom har jag ingen aning om . men men den som väntar på nå gott........väntar väl
ett annat spår jag kommer nog inte att kunna fixa dit en styrning fram i bilen för att jag tittade på den lilla ratt som sitter i subben och den såg svår ut att ta bort, för att förlänga med kablar i mellan å plasera den fram.men men ingen har väl dött av lite motion ....så jag springer väl runt till bakluckan då o då.
tja har nu varit hos volvo men utan resultat.dom sa att den måste va fel kopplad.! för datorn hittade inte nån sub. är det nån som vet vilken position den violetta kabeln ska sitta i en
v70 -04
nu hitta jag felet ! :D det var jag som hade kopplat fel :( ..och det behövs inte mjukvara (då har jag slängt 580:- i sjön) men men man lär så länge man lever. det du sa om (spegelvänt) var rätt men det var inte mitt fel för om man tittar på installationen så har dom ritat fel :twisted: men jag lista ut det till sist. o du loner till remoten ska det kopplas minus. :D det var därför det var svårt att hitta vart den skulle.
Senast redigerad av 1 gun_shot, redigerad totalt 0 gånger.