Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rdesign11
He he, kul att ni nämner det. Jag har faktikst gått i samma tankar. Toningen är rätt ok nu med lite distans. Det är ju inte i rutorna det sitter. Den syns dock knappt i solsken men man vänjer sig nog. Man kan ju lägga dem pengarna på något annat kul. Vi får se hur det blir efter vintern. Jag är i alla fall grymt nöjd med bilen.
Användarvisningsbild
av Honke
Grattis till en snygg bil :-)-)
Klart du ska ha solfilm! En volvo herrgårdsvagn utan mörka rutor är som en bar utan öl. Bara folk som är osäkra på att backa i mörker som avstår solfilm på en herrgårdsvagn :wink:
Användarvisningsbild
av rdesign11
Honke skrev:Grattis till en snygg bil :-)-)
Klart du ska ha solfilm! En volvo herrgårdsvagn utan mörka rutor är som en bar utan öl. Bara folk som är osäkra på att backa i mörker som avstår solfilm på en herrgårdsvagn :wink:
Tack. Jag kommer dock avvakta tills sommaren så får vi se. Just nu känns det som om jag klarar mig utan öl i baren :)
Användarvisningsbild
av opA
Klart du ska solfilma rutorna kolsvarta

Bild

;)

.. sedan är det något med dom ändrören på V70 som jag inte.... riktigt tycker om.. dom ser så små och fjuttiga ut på den stora baken. Det skulle passat mera med dom som sitter på V50 T/D5 efter faceliften.. dom lite bredare/ovala.

Men smaken är som.. baken :mrgreen:

Grymt läckert är allt det kromade med de svarta på din V70 iallafall !
Användarvisningsbild
av rdesign11
Nja, dem var lite väl svarta för min smak.
Ändrören är ju standard på R-Design så dem följde lixom med av bara farten :)
Tycker själv dem ser helt ok ut.
av riha
Mmm, för hur ofta backar man genom att titta ut genom bakrutan, jag gör det dock aldrig, det har jag sidospeglarna till.

Och din jämförelse hade nog varit bättrre så här (eftersom han har tonade rutor redan):

"En volvo herrgårdsvagn utan mörka rutor är som en bar med bara mellanöl där gästerna har åldern inne och som går hem roligt lulliga".

Så kontrar jag med:
"En volvo herrgårdsvagn med mörka rutor är som en bar med starköl och en massa fulla fjortisar som slutar kvällen med att spy".

hehehehe
Användarvisningsbild
av Honke
riha skrev:
Mmm, för hur ofta backar man genom att titta ut genom bakrutan, jag gör det dock aldrig, det har jag sidospeglarna till.

Och din jämförelse hade nog varit bättrre så här (eftersom han har tonade rutor redan):

"En volvo herrgårdsvagn utan mörka rutor är som en bar med bara mellanöl där gästerna har åldern inne och som går hem roligt lulliga".

Så kontrar jag med:
"En volvo herrgårdsvagn med mörka rutor är som en bar med starköl och en massa fulla fjortisar som slutar kvällen med att spy".

hehehehe
Jaha så om det är snyggt med mörka (läs solfilmade) rutor handlar om ålder på föraren och passagerare?! :shock: Har jag fattat din något skeva inställning rätt? jaja det kan inte va lätt att vara lillagammal och bara tråna efter att bli en sur gammal gubbe, eller du kanske rent av redan är en sur gammal gubbe :wink:

hehehehehe
Visa din semesterbil(d)

Mycket trevligt! Själv jobbar jag en vecka ti[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskattar[…]

Fråga när mer hur många lektion[…]

Nu är det bytt tre uppsättningar. Tv&ari[…]