Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rdesign11
Hämtade ut bilen idag. V70 R-Design 2,5 FT, Svart Metallic, automat, Polestar, HP-Stereo, fast drag, Blåtand mm. Tog några bilder med mobilen i leveranshallen. Dem blev väl sådär. Skall ta bättre en annan dag. Har bara kört 3 mil än men vilket drag det är i den. Helt underbart :) Funderar på att solfilma lite mörkare. Det är bara tonade rutor så dem är rätt ljusa. För övrigt är jag helnöjd.
Bild
Bild
Bild
av lobbysleeper
Grattis till bilen!! :D
av PEETER
Grattis till en snygg bil )) Själv får jag vänta på min ( .. Jag tycker att det är synd att det inte går att beställa bilen med cromade rails.
Användarvisningsbild
av Gurra82
snygg bil, du kommer bli nöjd!
av lobbysleeper
PEETER skrev:Grattis till en snygg bil )) Själv får jag vänta på min ( .. Jag tycker att det är synd att det inte går att beställa bilen med cromade rails.
Kanske inte gick förr, men enligt bygg din volvo så går det utmärkt numera, för 3000kr extra.
tycker också silverrails i sig är snyggare, men det är ju inte samma matta krom (silk metal) som övriga r-design så det skulle nog inte passa in så bra ändå.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Grattis!

En bra bil som sagt! Fint med kromet till den svarta lacken. Gillar kontrasterna.

Testa sedan att tanka E85 efter att ha kört ett tag på bensin så skall du se att den går bättre och krispigare. I synnerhet på sommaretanolen. Jag har bara tankat 3 tankar blyfri 95 på 2200 mil :) Har redan ågren för när jag måste byta om 7-8 månader och 2,5FT inte kommer finnas kvar. Har kommit att älska denna motor.
av Göranson
lobbysleeper skrev:
PEETER skrev:Grattis till en snygg bil )) Själv får jag vänta på min ( .. Jag tycker att det är synd att det inte går att beställa bilen med cromade rails.
Kanske inte gick förr, men enligt bygg din volvo så går det utmärkt numera, för 3000kr extra.
tycker också silverrails i sig är snyggare, men det är ju inte samma matta krom (silk metal) som övriga r-design så det skulle nog inte passa in så bra ändå.
Men varför ska man ha rails? Det är ju så mycket snyggare utan...
Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]

Och denna har man sänkt med 10k för at[…]

Köpråd V60 Recarge

Tack för svaren. Hur ligger det till med 3G-[…]

Huven indikerar öppen

Hej! XC70 2014.Huven indikerar öppen trots[…]