Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

päpplet skrev:...men nu sitter det efter många (och jag menar många) svordomar och skinnflådda knogar en frisk plastarmatur i den...
Jag har bytt pump en gång. Jag förstår mycket väl det där med många. Hade jag träffat han som konstruerade den där helvetesskapelsen just då hade han åkt på en rejäl utskällning. Tror att han bytte avdelning sedan, de lysen man måste plocka isär halva bilen för att byta är han nog pappa till.
erikn skrev:den där helvetesskapelsen
kunde inte sagt det bättre själv :lol: Inte nog med att det är trångt utav helvete med slangar som spretar överallt men samtidigt så är det en gummipackning som korvar ihop sig när armaturen ska i och när den väl sitter i så inser man att den sitter snett :evil:

Var ut och provade den igen och den är tvärdöd. Slangen som går ut från bränsletrycksregulatorn (inte vacumslangen), är det returledningen eller inkommande? Börjar känna mej dum för jag anar att det inte ska komma bensin ur där :oops:
efter att ha bytt plats på slangarna ( :oops: ) så brummade den igång igen och jag gav mej genast ut på en provtur och när jag gasade fullt blöddrade den och dog. In i skuffen och kollade och en slang hade fått ett veck så efter en uträtning gick den igen.

När jag tankat den lite mer för säkerhets skull så blev jag stående vid en järnvägsövergång som låst sig och då tyckte jag att det började lukta bensin. Det rann bensin ur slangen till värmarens pump som jag pluggat men som tur var så hade jag en slangklämma i bilen så nu ska den väl inte läcka mer bensin eller dö.

Bild
det var min styvfar som skulle "banka liv" i positionsljuset som glappade och slog näven genom glaset :lol: Blir vita blinkers sen istället och så ska extraljusen dit. Men framför allt behöver den en polering och vaxning :roll:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]

740 som krånglar

På årsmodell -88B lyser aldrig mil[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]