NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rosenlorden
Den var ju fin, tänkte beställa en med. Funderar på om det verkligen är värt 800:- extra för att få den lackad. Jag har ju mattsvart lack, borde väl vara hyfsat lätt att spraya den och få ett Ok resultat? Någon som har erfarenhet av att lacka en grundad vinge själv? Gärna tips på bra sprayfärg också 8)
Användarvisningsbild
av PalmE
rosenlorden skrev:Den var ju fin, tänkte beställa en med. Funderar på om det verkligen är värt 800:- extra för att få den lackad. Jag har ju mattsvart lack, borde väl vara hyfsat lätt att spraya den och få ett Ok resultat? Någon som har erfarenhet av att lacka en grundad vinge själv? Gärna tips på bra sprayfärg också 8)

Jag skulle inte rekommendera att lacka en vinge själv med sprayburk, du kommer inte bli nöjd med resultatet. Tycker definitivt du ska betala dom 800 extra för att få den färdiglackad.
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Ok, får kolla priser hos lackerare, eller om man ska ta den färdig för enkelhetens skull. Vore gött å få på snabbt 8)
Halvljus

Halogen eller Xenon?

Välkommen ut i trafiken

AC. När ni står stilla, är kylfl&a[…]

Hej. Noterat att över hela hastighetsspannet […]

244 - Bälte bak

- Har inte sökt på skrotar än. Ja[…]