Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Det känns i vart fall som plast.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Ja ingen frisk människa skulle ju vilja ha naken metall i ratten som dessutom går ända ut i rattkringlan och kommer i kontakt med fingrarna.
av Moody
s6025t skrev:Det är troligtvis en av de första DRIVe bilarna som pressen körde som du kommit över de saknade den ratten.... Här är en testbil som saknar den kromade ratten..... kolla bild 3. http://www.svd.se/naringsliv/motor/bilt ... 125999.svd
Tror också på teorin att det är en tidig förseriebil av MY10 som användes av Volvo som demobil för pressen och dylikt, och därför inte följer de normala specarna för utrustningspaketen.

Bilen i svd-testet verkar för övrigt ha åkt till de sälla jaktmarkerna...
av Psygnosis
Såå då var det löst dom byter ratten ;) sen det är ingen press bil lr provbil då det ingår vinterdäck till bilen för det gör det aldrig på dom bilarna utan det har varit en tjänstebil .
Sen är det egentligen skit samma var det har varit för bil med tanke på att säljas den som en momentum så skall det vara momentum paket i annars är det falsk marknadsförning.
Det är som att sälja en R design men bara pedalarna från r design tror inte folk hade velat betala för en R desgin isf,

Men tack alla som har svarat !! (Det gjorde iaf att jag stog på mig mer) och fick min ratt heheheh
av Tartryffel
Psygnosis skrev:Såå då var det löst dom byter ratten ;) sen det är ingen press bil lr provbil då det ingår vinterdäck till bilen för det gör det aldrig på dom bilarna utan det har varit en tjänstebil .
Sen är det egentligen skit samma var det har varit för bil med tanke på att säljas den som en momentum så skall det vara momentum paket i annars är det falsk marknadsförning.
Det är som att sälja en R design men bara pedalarna från r design tror inte folk hade velat betala för en R desgin isf,

Men tack alla som har svarat !! (Det gjorde iaf att jag stog på mig mer) och fick min ratt heheheh
Din gamla rätt sitter med mycket stor säkerhet i en annan bil i bilhallen innan veckans slut.
Användarvisningsbild
av Honke
Momentum skrev:
VolvoB20 skrev:
Är det plast?
Nej, inte i min bil i alla fall :roll:

Då du tydligen är i trakten: Har du fr&[…]

Det verkar som om V60 Cross Country är vä[…]

Insåg precis att jag har ett körtillst&[…]

Tyärr har du nog mer än ett fel. har du […]