Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Tog ni just bort min tråd utan att tala om det för mig? (jag gillar inte när man redigerar utan att tala om !!!! dåligt!)

Jag skrev nyss nått i stil med att jag tycker m ett öppet o trevligt forum.
Sen nått om att jag Nyss blivit varnad för att göra smygreklam.
Då ville jag att ni andra andvändare skulle läsa denna tråd.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a

& sen själv avgöra om det är smygreklam eller ej.
jag anser att jag svara på en fråga jag fick.

Vilket företag är det jag gör reklam för?
Var ligger företaget?
Hur kommer man i kontakt med företaget?
Användarvisningsbild
av CarMan
Nu ser jag ialla fall att inläget ligger här, få se hur länge det får ligga kvar.
av PTV
Läste men kunde tyvärr inte utgöra var denna smygreklam skulle vara bara för att man nämner ett Företags namn !?.Då får man väl skippa Volvo namnet med i forumet och bara skriva (bilen) oavsett modell. :D

Och mycket riktigt så tog de bort ditt inlägg under en stund CarMan.
Användarvisningsbild
av Brainy
Jaha, du postade tråden igen direkt efter att jag tog bort den...

Carman: Du fick ett pm av mig inom 2 minuter efter att jag tog bort tråden eftersom den så uppenbart bryter mot forumsreglerna, jag citerade även just den texten i forumsreglerna som den bryter emot. Så komma här och påstå att vi inte berättat för dig att din tråd är borttagen är strunsnack.

Det är enkelt att posta en tråd och gnälla och inte ta med hela sanningen. Gör som forumsreglerna och skicka pm till moderator om det råder oklarheter om varför du fått din varning, om inte det fungerar så kontakta en annan moderator.
Forumsregler skrev:• Har du synpunkter på en moderators agerande, så försök i första hand reda ut det via pm med den det gäller. Att skapa nya trådar på forumet, för att "klaga" på en moderators agerande är helt fel metod.
Pm'a den moderator som du fått varningen av så ska du se att ni kan reda ut varför du fått den. Fungerar inte det så pm'ar du mig. Visar det sig att du fått den endast av inlägget ovan så lovar jag att ta bort varningen.

Men eftersom du genom att posta denna tråd upprepade ggr så uppenbart och medvetet bryter mot forumsreglerna så får du även om den ovan tas bort en skarp "muntlig" varning.

Du har godkänt forumsreglerna, se till att följa dem. De innefattar främst att bemöta andra forumsmedlemmar med respekt.

TRÅD LÅST

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]