Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hollan
det är storleks kod för att dom skall kunna hitta rätt däck på lagren de slits bort om några mil därför har du inga linjer kvar på framdäcken har redan slitits bort
av SverreK
betterlead skrev:Äntligen en uppkoppling till internet.

Här kommer första bilden på min nya bil. Jag kom precis hem från jobbet och bjussar bara på en bild ikväll (tror jag).
Självklart kommer fler och jag vet att mitt val av lack till en R-Design är ovanligt - därför kanske lite extra intressant. Har faktiskt inte sett en enda bild på liknande bilkonfig på hela nätet.
Voilà!

Stort grattis... Om det är något jag funderar på om jag skulle valt så är det R-design... Det gör verkligen susen på Volvon och den blir snygg på riktigt :D

Lycka till med nya fina bilen
/Sverre
Användarvisningsbild
av Gurra82
Grattis till din nya bil, grattis oxå till dig som vågade köpa en r-design som ingen annan vågade köpa, du har ju faktiskt lyckats köpa en V70 som ingen annan har Riktigt snygg!!
Användarvisningsbild
av betterlead
Tack för alla superlativer.
Samtidigt som det verkligen är en riktigt skön bil att köra, med lite mer sportiga egenskaper än en vanlig V70, är den i denna färg lite sofistikerat återhållsam i sin framtoning. Precis som jag vill ha den.

Jag är absolut ingen miljömupp, men det är faktiskt ganska coolt att köra på ett drivmedel som jag i princip kan plantera och odla i min egen trädgård.

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]

Blond läder eller ej

I den XC70 jag hade tidigare, med Blond kläds[…]

Koppling som fastnar halvvägs

Hade samma problem på min V60 D4 2015, bytte[…]