Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

En liten varning vad det gäller den fullstora X10an, jag tycker det är otroligt dåligt ljud i den när det gäller ring o sms signalerna. Inte alls samma höga klass som på de äldre.
I övrigt en mycket potent mobil som man kan göra det mesta med, uppgraderade min i lördags till android 2.1 vilket ledde till en helt nya upplevelser:)
Severin skrev:Dom här 3 ligger nog runt 4000:-

HTC-Desire HD
Snarare runt 6000 :P
Hilmer skrev:uppgraderade min i lördags till android 2.1 vilket ledde till en helt nya upplevelser:)
Du vet om att 2.1 är det gamla.. 2.2 är de nya :)
opA skrev:
Hilmer skrev:uppgraderade min i lördags till android 2.1 vilket ledde till en helt nya upplevelser:)
Du vet om att 2.1 är det gamla.. 2.2 är de nya :)
Ärligt talat vet jag inte exakt vilken version det var om det var 2.1 eller 2.2 bara uppgraderade enligt telefonens önskemål :oops:
En jäkla skillnad blev det iaf 8)
opA skrev:
HTC-Desire HD
Snarare runt 6000 :P
Helt rätt, va helt insnöad på desire och SGS
opA skrev: Du vet om att 2.1 är det gamla.. 2.2 är de nya :)
Fast för x10 ägarna så är det "det" nya då dom nyss fick 2.1 och förmodligen inte kommer få Froyo, sen så är Froyo nå helt otroligt övereklamerat och sen så är froyo det gamla snart då 2.3 gingerbread kommer den 11 nov enl vissa
Hilmer skrev:En liten varning vad det gäller den fullstora X10an, jag tycker det är otroligt dåligt ljud i den när det gäller ring o sms signalerna. Inte alls samma höga klass som på de äldre.
Där håller ja me dej, har bytt min telefon en gång eftersom den första gick av :-O) :lol: :lol:
Den första X10an ja hade, hade betydligt mycke bättre ljud i signalerna så ja vette fan va dom gjort me de nyare.
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]