Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Xavante
greenbay skrev:Kanske för att de förstår att DU är rädd om din bil, och då litar den som parkerar bredvid på att du inte slänger upp dörren i HANS sida.
Jag parkerar gärna bredvid en annan bil som verkar skött och vårdad, hellre det än närmast entréen, där alla leasingbilar står parkerade.
/greenbay
Haha helt rätt. En perfekt avvägning måste det vara. De får inte se FÖR bra ut heller eller allt för dyra. Då kanske ägarn inte bryr sig för att de ändå har råd och möjlighet att skicka bilen på omlackering 1gång/månad. :roll:
Användarvisningsbild
av lilleman
SverreK skrev:Trist :cry:
Man är ju livrädd för nåt sånt nu när bilen är ny. Men trots att man parkerar längst bort på parkeringen så är det ändå alltid nån som står bredvid när man kommer tillbaka...

/Sverre
Exakt det kvittar hur man gör
så nog fan får man en bil sidan om :x

Mvh/Roger
Användarvisningsbild
av crumpets
Ett märkligt påstående som inte kan tolkas som annat än trollande, såvida inte kommunkassan för personliga assistenter sinat totalt i dubbeltanks län ledde till nu upprensad jätteurspårning.
av greenbay
Que??
Användarvisningsbild
av crumpets
Greenbay: Tråden förvandlades till en lång diskussion om en användare som påstod att han slagit en kommuntants bil. Uttrycket mata inte trollen efterlevdes inte direkt.
Nu tillbaka till trådens syfte.
Användarvisningsbild
av Spid3r
crumpets skrev:Greenbay: Tråden förvandlades till en lång diskussion om en användare som påstod att han slagit en kommuntants bil. Uttrycket mata inte trollen efterlevdes inte direkt.
Nu tillbaka till trådens syfte.
Håller med...tanken var bara att dela med mig av en dålig dag på jobbet...vad ska jag göra när skiten har hänt...åtgärda och leva med det. Jag är sjukligt noggran och petig person vad det gäller mina bilar (och andras) men det är bara att fortsätta leva som sagt var.

Jag svarar på min egen fråga. Jag var […]

Fy Helskotta Satans Mög Men skam den som ger[…]

Fick 352.000kr för bilen. Den blev såld[…]

, så jag kan dra 300 kg mer jämfö[…]