Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
Ser ju fin ut :) inte gått särskillt långt heller
så varför inte :) men kolla dem vanliga felen som
främre länkarmsbussningar

Mvh/Roger
Senast redigerad av 1 lilleman, redigerad totalt 0 gånger.
av KristofferL
lilleman skrev:Ser ju fin ut :) inte gått särskillt långt heller
så varför inte :)

Mvh/Roger

Har varit i kontakt med han nyss. Dock så fick jag reda på detta Bilen säljs bara med sommardäck !! Sen är det dörruppslag i bilen repig kofångare m,m Så det blir inge affär.
Användarvisningsbild
av lilleman
Nä det kan ja förstå
bättre och leta vidare

Mvh/Roger :)
av greenbay
Enligt Bilpriser.se skulle den kunna vara värd 70600 kr. Men då är inte all utrustning medräknad, det går inte att speca tillräckligt i deras program
Men klädseln på förarstolen ser ju grymt sliten ut!
/greenbay
Användarvisningsbild
av camaro69
KristofferL skrev:Har varit i kontakt med han nyss. Dock så fick jag reda på detta Bilen säljs bara med sommardäck !! Sen är det dörruppslag i bilen repig kofångare m,m Så det blir inge affär.
Det är ju ingen ny bil som är till salu. Den är ju 10 år gammal. För 70 tusen kan du knappast få tag på en pärla.
Men det är klart, man ska ju vara optimist. :wink:
av Lövet
Finns uppgifter på bland annat Autopower.se att den handlaren inte är särskilt trevlig att ha att göra med. Struntar i svensk konsumentköplag vid reklamation.
av lennart lundberg
Hej Kristofferl!

Bensinvärmare är guld värd. Har du en gång haft en så vill man gärna ha det igen. Min första värmare införskaffades år 1962. Kanske säger en del. Kostnaden är ring mot känslan att sätta sig en varmare bil än uteluften, är värt var enda krona. :lol:
Förbrukning. :roll: Vad drar en kall motor vid start det pratar man inte så mycket om, men en (varm) motor drar mindre. Tror jag alla är med på. Jag tror att det går på ett ut om man inte räknar ören av en krona. :wink:

Lel2
Styrservo V70 2010

Det finns en tryckgivare på servon som g&ari[…]

Hur långt kommer man med en hybrid som har […]

Ser att du har en 2021, och då har du bara &[…]

Oljebyte fyrhjulsdrift Haldex

Å andra sidan så lär man uppt&aum[…]