Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Håller med om att priser är färskvara så jag kan dela med mig till dom som vill..skicka ett PM...jag ville bara visa på prisskillnaden, och det gäller alltså bara verkstäder som finns via volvocars.se.
Om priserna insamlas samma vecka är de väl jämförbara? Sen kan man såklart inte förvänta sig exakt samma priser om ett halvår. Jag tycker att det är bra att veta vilka verkstäder som försöker blåsa kunderna?!?
d98josu skrev:Om priserna insamlas samma vecka är de väl jämförbara? Sen kan man såklart inte förvänta sig exakt samma priser om ett halvår. Jag tycker att det är bra att veta vilka verkstäder som försöker blåsa kunderna?!?

Det är väll ingen som fösöker blåsa kunderna! att prisena skilner är ju normalt.

& som vi diskuterat tidigare så kan det vara ett mervärde att betala mer ibland!
Tycker ändå det kan vara bra att lägga upp (dagens) priser här och nu.
Så kan de som skall ha service om 2 månader använda den listan att ringa runt efter, och lägga in de priser som gäller då, så går det ju även att se om det är någon verkstad som ofta har bra pris, eller ofta är dyr...
/greenbay
greenbay skrev:Tycker ändå det kan vara bra att lägga upp (dagens) priser här och nu.
Så kan de som skall ha service om 2 månader använda den listan att ringa runt efter, och lägga in de priser som gäller då, så går det ju även att se om det är någon verkstad som ofta har bra pris, eller ofta är dyr...
/greenbay
men det blir ju bara missförstånd då alla har olika årsmodeller o motoralternativ m.m.
Thomas J skrev:Det kan väl inte vara normalt om det skiljer 4500kr :shock: på olika verkstäder.
Nej upp med priserna så vi kan välja bort dom dyraste :wink: .
Men det skiller ju INTE 4500:- på samma arbete, ska ju till läggas ! (nån vill säkert byta vattenpumpen o drar då iväg i pris en bit)
Jo, men då får vi ju se till att skriva det i inläggen.
Alltså: pris och omfattning, tack på förhand.
/greenbay
greenbay skrev:Jo, men då får vi ju se till att skriva det i inläggen.
Alltså: pris och omfattning, tack på förhand.
/greenbay
ja, men det kommer ingen klara av att göra, kommer alltså bar bli missvisande
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Stämde ju rätt bra med några felko[…]

Blev ett köp av nya sommarhjul igår. Ho[…]

Volvo 744 GL årsmodell 1990

Finns det någon expert på det i Sk&ari[…]