Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Forssen skrev:Fyfan va tråkigt, hoppas texten går bort jävligt enkelt. Dags o flytta? :)
Hm ja du det skulle jag vilja :-DD men finns inga pengar till det just nu sparar pengar till hus xd
Elekrifiera hela bilen så att om dom jävlarna går på den så får dom en smäll.
Yes då kommer det bilder som lovat med fronten på :twisted: MEN utan ögonlocken för det blev sprickor i dem när jag skulle ha av dem från de gamla lycktorna :(
Bild
Bild
Bild

Så det som ska fixas snart e ett par nya ögonlock svarta nät till fronten och nytt S40T emblem som ska sättas på fronten. Å för er som undrar så kör jag inte med sport fronten på den e av igen å villar i förrådet tills våren kommer :P

Nå vad tycks? :wink:
Användarvisningsbild
av hixen
Brukar inte gilla eftermarknads fronter, men denna satt ju fint nu med ny lack osv =)
Vet i tusan om du ska kränga på ögonlocken, enligt mig var det riktigt snyggt utan..
Night, vart jobbar du imorrn?

ontopic
Gillar blinkersarna/lyktorna från sidan men är fortf. emot devileyes ledslingan :/
Fronten är fin som fan, inga mega grejer som om den skulle lufta med alla kameler under huven.. :P

btw.. Känns som om någon bör lacka lite saker innan för fronten.. Ser dåligt ut när det syns :D

/stagesix
stagesix

Ska jobba i Sollentuna idag.

Ha ha ha kameler den var bra^^
Hm ja nu när du säger det har inte tänkt på det eftersom det alltid varit nät på. Nu blir det ju dock svart nät så får väll måla allt bakom svart. :wink:
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 135
Smäller höger fram

Är fjäderbenslagringen monterad rät[…]

Fixa en stegmuff från 3" katten bara? […]

startsperre

Du måste se på initial state eller del[…]