Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ser på Volvos hemsida att SE X10 med Android 1.6 fungerar med Volvos BT, men nu är telefonen uppdaterad till 2.1 istället. Har någon provat om den fungerar stabilt efter att ha uppdaterat telefonen?
Förhoppningsvis lär det väl göra det, uppgraderade min men har ingen möjlighet att testa tyvär, sen är det ju svårt o säga att det är stabilt efter att den funnits på marknaden några få dagar tyvär. överlag känns mjukvaran betydligt bättre än den gammla. SEMC/Android hade ju inte dirkt prioriterat BT i den förra mjukvaran.
Vi får väl se på Fredag när det är dags att köra hem från Gbg, förhoppningsvis blir det en possetiv överaskning 8)
Låter tryggt ;)
Kan inte säga att just X10 fungerar men jag har testat andra Androider med 2.1
och dessa har fungerat. Skulle inte tro att SE gjort någon negativ ändring på BT protokollet
som skulle göra att den inte fungerar
Hei.

Min erfaring:

V70 MY10 og X10 Mini (android 1.6) fungerte veldig dårlig, og mistet forbindelsen veldig mye. Siden min Gamle SE W995 fungerte fint, spurte jeg Sony Ericsson. (Samme bil, ulik SE telefon). Svaret jeg fikk syns jeg var noe arrogant; "fråga Volvo".

Resultatet ble at jeg har lagt X10 Mini nederst i skuffen og bruker min gamle telefon som funker.

Interessant er denne tråden; "Blåtands handsfree kopplar ner", mulig det har noe å si hvordan en kobler telefon og bil. Har ikke forsøkt dette.
Frågan här var hur SE telefonerna fungerar med den nya mjukvarupdatering, inte den gammla, vet mycket väl att den gammla mjukvaran fungerade sådär bra...

Prova o uppgradera telefonen kanske fungerar det bättre :D

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]

V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]