Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NorwegianV70TDI
Hittar ingen tråd om detta, endast 850, och det diffar tydligen lite, vill inte göra sönder något, har någon några bilder på hur man demonterar ventilationsspjällen och vart alla skruv sitter, måste byta lampor i instrument och stereo samt ett antal knappar som är mörklagda just nu..... Please help :lol:
Grammse skrev:Då har då letat för dåligt :wink: http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php ... 70#p379691

Japp, det har jag helt klart gjort, men jag tackar stort för din hjälp, gött att ngn har koll.... :D

Dock tycker jag ibland det är svårt att hitta trådar oavsett vad jag skriver, och ibland (inte ofta) så kan jag söka på samma sökord och få upp olika trådar varje gång????..... Vanligen är ju att samma trådar kommer i följd vid varje sökning, men att nyaste kan landa överst.

Kort liten fråga bara: Om man vill ha VITT ljus utan att köpa LED, räcker det då bara att ta bort den gröna filmen??

Tack för hjälpen så långt.... :D
Fråga nummer 2: Jag hittar inte dom skruv som skall finnas i eller ens nära luftutblåsen i mitten av bilen... Dom finns helt enkelt inte i min bil.... Eller är det mina kontaktlinser som tappat signalen, jag ser dom inte o vill inte bryta på något.....

Tacksam för hjälp ...... :???:
Styrleder till V70 T5 år 2000.

Kolla i tex. aeromotors.se och se om du hi[…]

Kom ihåg att bläsa utt EGR-köleren[…]

Tack, har kikat på den men ser verkligen ut […]

Idag stod det lackrengöring på menyn oc[…]