Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Fan jag som hade hoppats på 531topp men den duger säkert att sladda med i vinter :wink: Det kan inte vara någon direkt vanlig motor eller?

740 automat är ingen Ferrari direkt men den kan omöjligt vara slöare än min första 740 som det nätt och jämt gick att köra om lastbilar med :roll:

Hade faktiskt kameran med vid "återfödseln" :lol:
[youtube]ZbYj0TNnfqI[/youtube]
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Gick som en klocka när den väl startade :) Det är väl gammal soppa i tanken :wink:

Ska bli kul att se vad du hittar på med denna kärra :)

/Kalle
Användarvisningsbild
av päpplet
i första hand så ska jag fixa bromsarna och avgasröret och få den besiktad sen blir det väl en allmän service och uppfräschning. Vet inte riktigt hur jag ska göra med lacken om den ska få vara mossig eller inte. Den ser tuff ut med svart mossa :mrgreen:
Bild
Bensinbrännaren under huven ska givetvis igång igen och extraljus och dragkrok monteras. Kan ju inte åka runt i en halvfärdig bil heller :lol: Har både originalkablage till extraljus och dragkrokar liggande

edit: tror den läcker bensin nånstans för det luktar under den. Säkert en slang eller ledning som rostat sönder.
Användarvisningsbild
av päpplet
"en" läcka :roll: Avgasröret ligger väl i stort sett på backen så om det finns nånting kvar av det så blir jag förvånad
Användarvisningsbild
av päpplet
Nej jag har tyvärr inte hunnit dit än och försökt. Har förbud hemifrån att dra hem mer bilar om inte nån annan försvinner så det är hårdskruvning på reservdelsbilen för att skicka den på skroten
Användarvisningsbild
av päpplet
fick lös lite delar från reservdelsbilen som kan komma till användning på den här. Kablaget till extraljus (original), kablar till centrallås och en fungerande tankarmatur i plast :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18
Felkod P074468

Xc90 2013 automat. En bekant till mig har felkoden[…]

Sedan kommer frågan om man verkligen beh&ou[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]

Om fabriken inte fungerade med Northvolt som ä[…]