Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

jaha, här händer det inte mycket förtillfället.

Det börjar bli halt ute och vintersulor borde åka på.. Men det går ju inte när man inte har några.
Så har lite beslutsångest nu inför detta, ska man fixa till 16" plåtisarna och slänga på dom.
Eller ska man köpa 15" och slänga på.

Den nackdelen som då kommer med om jag vill ha 16" på, är ju då att då måste jag hitta däck.
Och jag har inte råd att köpa sprillans nya däck.. Och några skapliga begagnade hittar jag inte.
Men då om jag istället köper 15" så måste jag såklart hitta en uppsättning sånna shysta plåtisar.
Så jag kan centrumvända dom istället.

Eller om man bara ska skita i centrumvänt i vinter och köra på alu. Ge mig era åsikter!

Sen så står bilen utan blinkers fortfarande, och trasigt strålkastarfäste på ena sidan. Så måste köpa nya blinker + ny strålkastare.. dock bara själva huset.
Och såklart när det gäller mig så är det billjud involverat, tror jag har lyckas spela sönder en av dom 4 basarna jag har.
Fast är inte säker än, är troligtvis bara något som ligger emot konen på den. Låter så iaf, och den spelar som den ska. Kan ju iofs bara vara all plast som finns i skuffen som vibrerar också.
Så eftersom man fyller år om ett par veckor tänkte jag att man skulle införskaffa sig ett par nya basar som en liten present till mig själv.
Siktar på ett par JBL 15".

Och sen så börjar det bli lite jobbigt att åka osänkt och otonat.. så såfort jag får in lite cash så blir det nog hel tonat runt om och lite kapade fjädrar.
Sen så krånglar värmefläkten också, den går bara när den känner för det. Så lär nog byta både den och fläktmotståndet.

Så nu fick ni en liten skriftlig update om vad som komma skall..

och ja vet, det har varit mycket snack och lite verkstad på sistone.
vill du köpa ett par 850-plåtfälgar med typ precis godkända däck så kan du ta en liten semestertripp ner till Insjön....
inpressningen är väl inte samma som till 900 men ska dom centrumvändas så funkar det ju

(ska dock inte lova att dom är godkända, är du intresserad så går jag ut i förrådet å mäter.)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]