Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nilaya
Dalmans skrev:vet du varför förra ägaren bestämde sig för att skruva ner den i molekyler?
När jag köpte den så sa han att motorn hade skrurit. Och för att tjäna en slant så sålde han allt i delar. Så har jag uppfattat det som iaf.
Användarvisningsbild
av Nilaya
Nu kliar det allt i beställfingrarna. Ska nog köpa lite grejjer från skruvat.se tror jag. Nya motorfästen blandannat.

Ingen som har ett vattenkyl till en Manuell 850 Turbo liggandes ?
Användarvisningsbild
av Nilaya
Ni som kopplat in V70 instrumentpanel med ECC i 855 ECC, hur har ni gjort med elen ?

Jag har motorerna för ECC i värmepaketet som är i bilen nu. Samt kabelhärvan från 855 sitter kvar i dom. Dock så passar inte v70 kontakterna i dessa. Hittar inte ens kontakterna till kupefläkten. Har jag glömt ngt på skroten när ja plockade ut härvan ? Var dock helt 100% säker på att jag tog alla kablar i kupén.
Användarvisningsbild
av Nilaya
Kan besvara mig själv på denna. Hade glömt ena kabeln i min Nissan. :roll:

Nu har jag kopplat in mycket i kupén. Dock så saknar jag 1 kontakt till ECC spjällmotorn på höger sida om värmepaketet. Sen måste jag skarva om kontakten till kupéfläkten då den inte är likadan som på 850.
Användarvisningsbild
av Nilaya
Nightmare89 skrev::D :twisted: NICE det kommer bli skit bra när den åker in :wink:
Ja! Det kommer bli riktigt gött :D Nu är allting en enda röra bara :(
Användarvisningsbild
av Nilaya
Missförstånd mellan mig och säljare. Det var bara överdelen han hade.

Men det blev iaf köpt ett fjäderbens stag från SAM.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
Uppdatera mjukvaran

..e-call är den lagstadgade automatiska tj&[…]

Tjena:) Har en V90 från 2019 i trimmen momen[…]

Med vilken utrustning har felkoder kollats? Nä[…]

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]