Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av adenia
Hello again!
Har kommit över en ny koppling till ett bra pris men kan inte lyckas få reda på om den passar.
Har en volvo 855a 97a Se 2.5 med motorn b5252s och man växellåda. Och kopplingen jag fått nys på har ett artikelnr som heter 3000 540 001 kanske ngn här har ngt bra svar på min fråga.
av *pettson*
adenia skrev:Hello again!
Har kommit över en ny koppling till ett bra pris men kan inte lyckas få reda på om den passar.
Har en volvo 855a 97a Se 2.5 med motorn b5252s och man växellåda. Och kopplingen jag fått nys på har ett artikelnr som heter 3000 540 001 kanske ngn här har ngt bra svar på min fråga.
Det är lite trist när man inte får fram nånting av numren.Numret du har fått fram kan ju vara vadsomhelst eller hur?
Är det volvonummer? Sachsnummer? LUK nummer? Tja inte lätt att veta.
Jag gjorde som så att jag helt ovetandes slog på google, vilket du absolut inte kan ha försökt, innan du gjorde det här inlägget. Slå numret där, välj första raden du får upp, öppna pdf dokumentet från sachs och läs. Där finns en hel tabell. :-)-)
Styrleder till V70 T5 år 2000.

Det är inte så att du har en V70 av f&o[…]

Om du har en batteriladdare och en multimeter (vil[…]

Har ju bara AUX inte USB...

Har något konstigt el fel som kommer ibland.[…]