Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Till herr besserwisser
Eller varför inte köpa en RIKTIG v8 bil............

Frågan var inte om han skulle köpt en 01 bil med xenon eller inte. Fanns ju inte för den årsmodellen heller antar jag.
Nästa gång svara på frågan TS ställer.

Det snabbaste sättet är ju att borra som det skrevs tidigare. Så har jag det på min o det fungerar även bra med halogen sen efteråt.
har haft detta i 5 år nu
Patrik86 skrev:Fick samma problem på min v70 köpte då en shunt ifrån

http://www.vparts.se/sv/artiklar/ovriga ... -xc90.html
Aha, det finns färdigborrade shuntar att köpa?
Det var ju bra, men jag vet inte om det är helt OK att de har snott min bild! :evil:

Bild

Det var alltså jag som "utvecklade" metoden att borra shuntar åt xenonvalot en gång i tiden,
mikebike skrev:
Patrik86 skrev:Fick samma problem på min v70 köpte då en shunt ifrån

http://www.vparts.se/sv/artiklar/ovriga ... -xc90.html
Aha, det finns färdigborrade shuntar att köpa?
Det var ju bra, men jag vet inte om det är helt OK att de har snott min bild! :evil:

Det var alltså jag som "utvecklade" metoden att borra shuntar åt xenonvalot en gång i tiden,
Dags att kontakta Pirate Pontén så han kan börja sparka in lite dörrar o håva in banditerna! :)

Du borde få royalties för din bild & lösning tycker jag!, "vattenstämpel" på bilderna är ju populärt nuförtiden som "skydd"....
greeeken skrev:mikebike o det är just från dig jag köpte shunten ifrån en gång i tiden. Har för mig det var från TPC sidan .
Har fungerat klockrent kan jag säga.
Kul! :D

Jag har fortfarande kvar samma bil (som bilden är tagen i), men nu skall den säljas.
mikebike skrev:
greeeken skrev:mikebike o det är just från dig jag köpte shunten ifrån en gång i tiden. Har för mig det var från TPC sidan .
Har fungerat klockrent kan jag säga.
Kul! :D

Jag har fortfarande kvar samma bil (som bilden är tagen i), men nu skall den säljas.

Du kan dina grejjer du

Jag gick in genom påfyllning i bakkant n&aum[…]

Vatten I bagagen på S60

Kan vara bakrutan som läcker. Har varit utf&o[…]

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03[…]

Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]