Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

dahlen skrev:dunka ju på riktigt bra :D nästan så jag måste prova med samma låt :roll: vad heter den nu igen? :P
Kan kolla åt dig när jag kommer hem från jobbet vid 23
Nightmare89 skrev:
stagesix skrev:Ska du satsa på något vasst billjud eller vad hade du tänkt dig? :)
Tänkte mycket på modda egna lådor och sånt :)

Ser ju ut att dunka på rätt bra.. Tråkiga är väl att det låter ett litet skrammel av vibrerande plåt/plast detaljer inne men ännu mer utifrån :/ Ljudisolera vettja! :)

Irriterande som fan att veta att de låter skit på utsidan och bra på insidan när man ska impa på b-rudarna på stan :D

/stagesix
Jo jag har funderat på det men det blir dock till sommaren :-)-)

Dock så får du inte heller glömma att tumstocken låg kvar när jag filma i bilen så det gjorde det sämre :???: 8) :lol:
nädå.. Vet det av egen erfarenhet bara :)

/stagesix
:cry: Ja då kan det vara slutet på den här underbara resan. Tyckte bilen gick riktigt trögt å ryckte som faan. När jag kom hem så öppnade jag huven för att ta en titt vad mina ögon får den värsta synen NÅGONSIN OLJA överallt på alla plast kåpor bredvid motorn på undersidan av huven bara droppade när jag öppnade den. Har tittat runt lite men kan inte se något som orsakat det här. Va tvungen att använda 1 hel rulle med papper för att få det ganska rent så man kunde ta i grejerna. Så får se om man kan s evad som hänt eller om det e helt kört. :(
stagesix skrev:squirttävling 2k10?

Skämt åsido, vafan.. Ta tag i de ny, mesa inte ut o va någon höna pöna! Felsök och se vad de kan bero på och gör SEN en bedömning!

/stagesix
Yes ska fixa med den i morgon när jag e ledig får hoppas på inte allt förstorat å konstigt problem ??:-/
Äsch! Se det som ett tillfälle att skaffa en matchande motor till t4-lådan :D

Öhm.. Om ev. immobilizer och så tillåter det förstås. Men det borde väl inte vara omöjligt?
Men trist utgift och usel säsong för meck :(
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 135
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]